12 h


Hur mysig dag hade inte vi det igår då??!! Vi körde en 12 timmars på uteservering ungefär :D
 
Fick lov att väcka roomie kl. halv tolv då jag och Viktor ville ut nu nu NU! Sen åkte vi in till stan och satt i Kungsträdgården i soooolen :D Huuur mysigt som helst! Sen åkte vi hem till Viktor och tittade in hur han bodde och så tog vi med Linn till Medis uteservering och satt där till natta. Där fick vi även sällskap av Martina och Issi med dejt :P Mycket trevligt!











AAAAAHHH!!! Ännu en supermyysig dag i solen :D

Det var även sista gången jag träffade alla innan jag åker.... sorgligt.... känns som att jag ska vara borta i typ 1 ÅR! hahahaa! Det kommer nog att gå fort. Men jag kommer sakna allihopa och jag har redan ångest för att jag inte kommer ha koll på butiken när jag kommer tillbaka. Ni får maila kampanjinfot! Hahahahaa!!!

                                                                                                                      /Js

Kommentarer
Postat av: Mallan Lundin

Va mysigt ni har det! Nu ar du ivag dar borta och jag saknar dig. Vi ses nar du ar hemma. Jag onskar dig lycka lycka till dar borta!

2009-04-17 @ 10:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0