Afterwork


Det är så här det ska se ut nu, VARJE DAG... nästan iaf!

Afterwork på uteserveringen på medis är svårslagen, speciellt med det här vädret och alla underbara personer :D En gång till i veckan innan jag åker??!!!


Myys Myys Myys
Poppig till Hoffmaestro
Popping till Hoffmaestro

Viktor och Roomie myys

Anna och Issi myys

Har aldrig sett en mysigare syskontrio. SÖTASTE!!
Ni får mig att sakna min syskon supermycket....



Idag ska jag åka till pappii och se om han har nån bra väska jag kan packa i. Måste ju börja provpacka nu, åker ju om en vecka!!!!!!!! Det är ju heeelgalet! Usch, vill inte nästan inte prata om det mer.. blir för nervös...

                                                                                                        /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0