hejdå #1


Har precis kommit hem från Maja.. känns konstigt att jag inte kommer att träffa henne på typ 6 veckor nu!!! Man vänjer sig så fort vid att träffa människor. Tänk, innan hon flyttade till stockholm träffades vi ju knappt varannan månad! Men nu känns det som att vi inte kommer ses på jääääättelänge... tråkigt tycker jag....

Jag håller på att klistra in massa bilder i en skrivbok som jag ska ha som dagbok när jag är i Tanzania så jag inte glömmer bort hur alla ser ut :D Jag har bara valt massa bilder jag blir glad av. Så för att komma ihåg Maja behövs bara en bild, den här:

Sen ska jag bara ha en stor överskrift: Sex and the City - Miranda
Och sen är det bara att börja lista alla uttryck, ljud och andra sjukt roliga grejer vi har hållt på med genom åren :P hahahaha! åå, fatta vad kul när jag sitter där i mitt myggnät uppe i bergen i Tanzania och läser Aaapuuuudiii, dååårååå!!! Hahahahaa!!!! väääldigt kul! Ska visa fler bilder från boken sen, imorgon kanske....

Jag och Maja har i alla fall haft en mysig kväll! :) Vi färgade mitt hår (IGEN) men all utäxt är inte riktigt borta, men det syns bara om man tittar noga, men ändå. Det måste vara nått fel på mitt hår!

Nej, nu ska jag sova, blev ledig imorgon vilket känns sjuukt skönt (tack Andreas!!)! För då hinner jag fixa allt det sista inför måndag. :D det är nära nu..... vääldigt nära....

                                                                                                          /Js

Ps. måste bara säga att jag har väldens bästa mamma och att jag är väldens modigaste som faktiskt äntligen låter henne visa det! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Söt! Jag har också världens bästa mamma! :) Ses snart! yey!!

2009-04-08 @ 10:07:51
Postat av: Maja

ÅH!! Gud vad jag kommer sakna dig Jossan!!! Det kommer bli super tomt här i storstaden! Fem veckor går snabbt!! (hoppas jag i alla fall!)

2009-04-08 @ 11:07:44
Postat av: Anonym

ÅH!! Gud vad jag kommer sakna dig Jossan!!! Det kommer bli super tomt här i storstaden! Fem veckor går snabbt!! (hoppas jag i alla fall!)

2009-04-08 @ 11:08:23
Postat av: Maja

ÅH!! Gud vad jag kommer sakna dig Jossan!!! Det kommer bli super tomt här i storstaden! Fem veckor går snabbt!! (hoppas jag i alla fall!)

2009-04-08 @ 11:08:48
Postat av: Maja

Varför 3 likadana kommentarer på rad? Haha

2009-04-08 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0