Onsdags


Japp, efter jag skrattat ihjäl mig åt mig själv igår så gick jag, roomie och Martina till Landet för att lyssna på Åsa :D Landet är ett mysigt litet hak vid telefonplan där killarna brevid oss hade med sig egen öl som dom hällde upp i barens glas! Hahaha! Ville ta suuperfina bilder, men det var svårt att få nån bra fokus eftersom ljuset inte var det bästa plus att Åsa nog helst ville döda mig. Haha! Men jag fick några bilder iaf :D








Het kvinna det där !

Tack för en bra kväll med grym musik ;D

                                                                                                                               /Js

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha Jossan!

Jag ser ut som en 12årig pojke typ :D

2009-04-02 @ 20:45:23
Postat av: roomie

sööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!



jävla bra ställe det där!

2009-04-02 @ 22:05:33
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0