Pank


Nej, nu får det fan va nog med utgifter på den här resan!!! Jag vågar inte längre räkna på hur mycket den har gått på totalt... även fast jag vet att det säkert kommer vara värt varenda krona när jag väl kommer dit och kommer hem, men just nu är det så sjuuukt surt att punga ut med tusenlappar hit och dit... dom börjar liksom ta slut nu och jag har inte ens kommit iväg... det känns ju ganska så oroväckande faktiskt. Men den mesta maten och boendet är ju redan betalt för hela resan så man kanske inte spenderar så mycket där. Jag får väl helt enkelt se till att det blir så! För det är ju jag så bra på... hahahaha!!

Åååå, jag som ville gå på bio med roomie ikväll också... hmm.. äsch va fan, det löser sig, det är ju bara pengar. Nu åker jag in till stan och går på bio så jag blir lite gladare PUNKT SLUT! 

                                                                                                        /Js

Kommentarer
Postat av: kristina

jag känner mig som världens sämst kompis, faktiskt. jag har fan inte kommit ihåg att föra över dina 200 spänn, skärpning! IMORN SKER DET, DIREKT!

2009-04-10 @ 01:34:25
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0