Sweetii


Världens sötaste!!! Blödiga jag sitter såklart och stoooooorbölar... på reprisen av Talang... pinsamt för fan pinsamt! Hahahaa!

Titta: http://www.youtube.com/watch?v=tUFixg6ENH4

Det blev inte så att jag åker till pappa, han och timmiboy kommer hit och fikar i stället :D Myyyys!! Då hinner jag ta vaccinet och fixa med försäkringar och grejer också.. perfa!

Pappa ringde precis och säger att dom är på ingång... kanske ska klä på mig, städa undan lite så man typ kan sitta i soffan och just det vi skulle ju fika.. kanske måste köpa fikabröd också.. hahaha!!!  


 
Sådärja! Tur att man har fik nere på torget, med färdigt fikabröd och sittplatser :P 



Tim är sötaste i heela världen!!! Grym på basket har han blivit också!
STOOLT SIS !!!
                                                                                                                 /Js

Kommentarer
Postat av: kristina

haha jag rådiggar hans tröja :D

2009-04-10 @ 01:33:13
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0