Weiii !!


LYYYCKAAA!!!! Lalalalallaaalaa!! Det är soool och varmt och skinnjackeväder! :D WEIIII!!!!! Man blir ju som förbytt när solen skiner och man känner att sommarn är nära :) Jag har haft en underbaar ledig dag i stan i solen tillsammans med kameran, roomie & Kings of Leon.

ÅRETS EFTERLÄNGTADE: Solen skiner, allt blir lite mer chill och killarna hittar sina underbara kepsar igen och det är ju ännu inte suuupervarmt så dom kanske behöver ha en sjal till! Och ingen kunde väl vara lyckligare än jag :D








   

DAAAAGENS ROLIGA!!!! När jag går runt på Åhlén och väntar på att Jennifer ska bli klar hos frissan hör jag helt plötsligt i högtalarna hur de ropar ut: "Kan Josephine Sundström komma till informationen på gatuplan!!" WHAAAAT??!! Tänker jag.. det är ju jag!! Jaja. det är väl Jennifer som ville vara lite rolig tänker jag, men när jag kommer dit säger tanten bakom disken: "Ja, du har ju köpt något på en avdelning här som du inte har betalat för!" Eeeeeh, va??!! Jag hade köpt en ny hårprodukt som jag betalat för och har kvitto på som jag visar för tanten. Och då ser jag att på kvittot som kassörskan stoppade ner i påsen som hon gav mig står det: TRANSAKTION AVBRUTEN!! TEKNISKT FEL!! Då säger tanten: "Ja, du kanske skulle betala för den här nu då!!" Hur kan hon ens bli sur på miig??!! Jag trodde ju att jag hade betalat och det trodde ju uppenbarligen kassörskan också.. till en början... Hahahahahaaa!!! Sjuuuuukt kuuul!!!!


Sen åkte vi hemåt, hoppade av vid primusgatan och gick den sista biten till affären och köpte glass. Så gick vi ner till vattnet och åt. Såååå myyys!!!

  

Sköööön dag! Och den har nästan inte ens börjat för ikväll är det Landet och DJ åsa som gäller!!! GRYYYMT!!

                                                                                                  /Js

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0