Ledig..?

God Morgon!!

 

Jag sitter här och kommer på att jag måste nog också skaffa mig ett sånt där "Sommaren -09"-album på Facebook, för fyy fabian så mycket mys jag haft det och det är på långa vägar inte slut än hoppas jag :) 

 

Men nu måste jag packa väskan för en heldag i solen med Maja, sluta jobba nångång dååå!! Kanske måste tjyvstarta lite och lägga mig i solen på gården bara. :) 

 

Idag ska jag ta mig tusan inte åka in till jobbet när jag är ledig. Har så svårt att släppa det när jag är ledig... tänker bara på den nya sänkningen, letherized jeansen som måste på dockan och dom släpar i marken så vi måste höja den fronten, hela frontskenan måste förresten bytas ut för fästena är snea. Fönsterdekalen måste också försökas klippas till och sättat upp på entresolräcket. Hann inte ta ut dubbelsortering av den den randiga everglade klänningen som jag hängde på pucken heller... Just det, placering på A-yte skylten på tjej? Skylten är inte en uppe nu! Fan jag glömde säga till om att dockan på första stylingbordet måste byta byxor... ååå, nej, jag glömde säga till Mamman att jag tittade på det hon gjort om på J-store och det såg jättebra ut!! 

 

Du hör ju!!! Jag kan hålla på sähär hela dagen om jag skulle vilja! Men nu är jag ledig.... solen kallar!

 

                                                                                                   /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0