Lördagsmys

Jag mår bättre och är nog till och med feberfri idag!!! Måste ha variit för att jag fick lite frisk luft igår :) För igår lyckades jag släpa ur mig själv från lägenheten och bort från essingen. Bokade bord för mig och Maja på Jensens och hade en god middag. Efter det gick vi en mysig stadspromenad och så kom vi på att vi kan ju gå till stadion där Coldplay spelar, man borde ju höra utanför tänkte vi. Så vi åkte dit och vi var inte dom enda som hade kommit på det. Det var typ för att få stå utanför och folk hade dukat upp värsta picknickarna och grejer. Men visst hörde man bra. Heeeelt underbart! Vi satte oss där, lutade mot ett staket och njöt ett tag. Då kommer en gubbe och pickar på oss inne från området. Så ger han oss en varsin Live skiva! Hahahaaaa!! han trodde säkert att vi var inbitna fans som på något sätt inte fått biljett och att vi var helt förstörda. Men vi tackar och tar emot :D 

 

 

Sen var det egentligen menngen att jag skulle åka hem och sova och typ bli frisk. Men så hör Majas brorsa av sig och vill att vi kommer och tar en öl på Söder. Och det läte ju bara liiite för frestande (det var på tok för längesen). Så vi hamnade på ett mysigt hak på Folkkungagatan med några öl (läs: fruktsoda för min del). Supermysig kväll! Kändes så skönt att komma utanför dörren och det verkar ju bara gjort mig gott eftersom jag mår så mycket bättre idag :D 

 

Idag känns som en helt fantastisk dag, vill ut och strosa.. marknad på hornstull kankse..? Ska iaf träffa Mikeyboy sen. :) Nej nu måste jag gå och göra iordning mig och göra nånting iaf. 

 

                                                                                                       /Js


Kommentarer
Postat av: kristina

avis jag blir, hade också velat lyssna på coldplay live :( skönt att du mår bättre! <3

2009-08-23 @ 18:26:29
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0