Nanny

Så ska man leka Nanny i ett par dgar då, närmare bestämt tills på fredag kväll. Så nu bor jag hos pappa tills dess. Börjar ju bra. Efter vi varit inne i typ 10 minuter vill Tim ringa pappa för han säger att han inte har nått att göra och han tycker det är tråkigt när jag inte vill leka med honom. Själv ligger jag helt död i soffan efter dagens träningspass (arbetspass). Men nu kom jag med den briljanta ideén om att vi kan sätta oss vid datorn och lyssna på Markolioo och tittar på bilder på Facebook.. hahaha! Modern lek! Perfekt!


Världens sötaste brosa !!

 
                                                                                                             /Js

Kommentarer
Postat av: kristina

timmmieboy, så stor han blivit! coolaste grabben i sthlm!



hoppas allt är bra jossi, maila mig snart!



<3

2009-08-13 @ 04:39:10
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0