Pust ..

Är helt slut... vill bara ha semester nu! 

 

Har gjort massa mys som inte hunnits uppdateras bara just därför, gjort för mycket mys. Vilket ju är väldigt bra på ett sett, men nu är jag vääldigt trött. Kroppen känns bara helt slut. Men imorgon är jag såå jävla ledig. Då ska jag bara ta det lugnt, bada och steka om nu vädret håller i sig :) Mycket välbehövligt!

 

Igår hade vi en väldigt mysig afterwork på Lidingö hos Micke igen. 

 

 

Kanske inte så konstogt att jag blir trött... men jag har ju såå kul :) Men nu börjar både ekonomin och jag själv säga emot så det kanske är dags att börja sova. 

 

                                                                                                /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0