Nanny 2

Gårdagen började med en rätt så panikslagen/stressad bilfärd. Råkade komma mer än en timme försent till Tims fritids. Det hade stängt, fröken gav mig mördarblicken och det ordnade sig inte! Men men.. hem kom vi och gjorde god Tacos och Micke fick äntligen visa sina skills med kaveln. Det resulterade i supergoda bullar "det blir som i mitten överallt". haha!






Idag har jag varit ledig och stillade mitt dåliga samvete från gårdagens försenade ankomst genom att låta Tim vara hemma med mig hela dagen. Vi tog en tripp in till stan och åt lunch och träffade Maja.





Snart kommer pappan hem så snart har jag barnvaktat klart! Det har varit kul, men inget jag gör varje vecka :D




Bara för att jag har världens sötaste brorsa! :D

                                                                                                     /Js

Kommentarer
Postat av: roomie

söööööööööööööööööööööööööt!!!

mysigt me lite familjen-bakar-bullar! =)

2009-08-16 @ 20:08:13
URL: http://iamjen.blogg.se/
Postat av: kristina

alltså han är ju så förbannat söööööt!

vilken heartbreaker han kommer bli med åren ;)

2009-08-23 @ 18:30:01
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0