Farväl

Happ.. då var sommaren slut då.. Det känns verkligen som att det är nu hösten börjar. Imorgon, måndag, kampanjstart. Ja, imorgon blir det höst. Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. För den här sommaren skulle ju (som jag sagt tidigare) bli "den bästa sommaren" och den blev verkligen så bra som jag ville att den skulle bli. Så det känns lite vemodigt att lämna den. Men men... man ska ju gå när man har som roligast, är det inte så?

 

Hösten är ju rolig den med, massa nytt höstmode, vilket betyder en helt ny garderob och en stoor hög av tidningar och så hoppas jag på massa nya utmaningar på jobbet. Men den här hösten kommer också innebära mycket saknad och längtan. Eftersom en viss herrn flyttade tillbaka till Göteborg idag... Det är väl kanske därför det känns som att sommaren tar slut här då herrn har varit en stor del i allt de roliga den där sommaren. Men jag hoppas verkligen på "den bästa hösten" nu med massa besök och eventuellt gästjobb i Göteborg. "Jag fixar det" även om det känns ganska tungt just nu.

 

Måste verkligen göra ett "den bästa sommaren"-album på Facebook. Har så mycket mysbilder som måste få visas och samlas.. men det får bli en annan dag, nu måste jag sova. Imorgon blir det ny övervåning och Lee-morgon. Åh, appropå Lee så måste ni få se min nya fina Lee skinnjacka sen, its fab!

 

Farväl underbara sommar, jag kommer tänka tillbaka på dig med ett stort leende över hela ansiktet!

 

 

 

Här finns många fina sommarminnen..

 

/Js


Kommentarer
Postat av: LISA

VEM ÄR MAMNNEN/HERREN I DITT LIV VA? :)

2009-09-02 @ 02:26:27
Postat av: Svar till Lisa

haha! det är en jävla trevlig kille. Micke, vi är heelt olika men har grymt kul ihop. :)

2009-09-03 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0