SATC

Hur många gånger kan man grina under ett Sex and the City avsnitt??!! Jennifer du hade sååå rätt! Har precis tittat på den sista skivan, jag har aldrig tittat på den förut, jag har sparat den och inte vågat se den. Så den kändes lite helig att titta på. Men aaaaaaaah vad bra den va!! Charlotte får sitt barn, Samatha tillbaka sexlusten, Miranda trivs med sitt nya liv i Brooklyn och Carrie får sin Mr. Big. Hur kan man INTE storböla till denna fantastiska värld?! Jag vill till New York NUUUU!!! 

  

   

 

Jag tycker det mest fantastiska i hela serien är att deras vänskap är så stark och så naturlig på något sätt. Dom bråkar, men blir sams igen, det är inget skitsnack dom bryr dig verkligen som varandra och dricker coctails. Perfect! 

 

 

Jag tror jag måste se filmen nu! Men först måste jag äta något. Känns som jag är på bättringsvägen och då kommer också aptiten tillbaka. Har fantiserat om mat hela skivan nu (hmm.. kanske ska börja räkna tid i SATC-skivor). Vem vet, kankse brakar till det med den första riktiga måltiden sen i måndags. 

 

                                                                                                     /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0