Söndagsmys

Igår hade jag en mysdag, först med Maja på en matmarknad med mat från olika landskap i Sverige vid Hornstull. 

 

 

 

 

Sen bar det av mot Lidingö, wiiii :)

 

Sån befrielse att vara frisk igen! Helt är helt sjukt vad man känner sig handikappad när man inte är fullt frisk. Och fullt frisk behöver jag verkligen vara den här veckan som är fullspäckad med mys :)

 

Idag var det första dagen jag var tillbaka på jobbet efter en vecka! Kändes ändå inte så konstig, man är tillbaka i det igen. Klädde om 5 st dockor idag. Såå kul! :D Vår nya jeanssäljare Filippa hade sin första dag idag, hon verkar superbra det här kommer bli gryymt! 

 

Imorgon ska jag bygga om i JC Nacka (wiihoo!!!) börjar 9 och lär ju bli heeeela dagen! :) Sen är det F12 som gäller! Är såå taggad. Kanske inte blir några P2s för min del tyvärr. Vill inte vara för optimistisk när jag fortfarande äter medicinen och så. Men jag ska svänga mina lurviga ändå! 

 

Sen är jag ledig ons tors... nämen vi ses väl på fredag igen då! haha! Stack in huvet och gick jag! Ska förresten på tattomässan med pappa på fredag och titta på vad dom kan göra åt min tatuering och kika runt lite. Myys! Älskar den här veckan redan och det är bara måndag :D 

 

Nu kommer Micke snart hit! Måste ju passa på innan han åker.... :(

 

                                                                                                          /Js


Kommentarer
Postat av: Yoji

Det är as najs här borta. Idag är det närmare 40 grader! :) Billig shopping är det också. Kommer fler bilder varje dag!

2009-08-24 @ 22:52:54
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0