Pesimisst, Javisst!

Nu vill jag bli friisk! Fy vad jag hatar att vara sjuk. Men igår kom iaf världens snällaste hit och tog hand om mig :) Hade bakat favoritkakan och allt. Han fick mig också att visa min hals för en läkare som gav beskedet "svår halsfluss" och ett elektroniskt recept på antibiotika. Varför, varför, varför kan jag aldrig få en vanligt förkylning??!! Jag ska alltid få antibiotika varje gång, för alltid är det nånting... suck!

 

Det var så sjukt otajmat att jag blev sjuk nu också... tur att jag gick till jobbet i måndags iaf så att skyltfönstret och a-ytorna blev klara. Men jag missade båda dagarna i Ringen. Och det stör mig!! När jag äntligen fått börja hålla på med det jag älskar och brinner för så ska jag gå och bli sjuk! Såå onödigt! Plus... det är inte slut än... så missar jag Wranglerfesten på Cafe Opera ikväll! AAAAAHHH!!!! Jaja, vad ska jag göra åt saken. Läkaren sa att med antibiotikan skulle jag kunna känna mig lite piggare och svullnaden i halsen skulle börja gå ner ikväll. Hoppas på det då, för man skule kunna säga att det gör lite ont.

 

Har redan plöjt igenom tre SATC skivor idag, har tappat räkningen på hur många jag såg igår. Jag har dragit ner persiennerna och jag vägrar att titta ut på sommarens kankse sista klarblåa himmel. Så! nu ska jag återgå till New York och se när Charlotte gifter sig med Harry. 

 

                                                                                        /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0