21

Sådärja! Då har man hunnit blivit lite äldre då. :) Närmare bestämt fyllt 21!! Det firades först i söndags med familj och sen med en liten middag i goda vänner sällskap igår. Mycket mys! Men det var lite synd att jag skulle gå och bli sjuk på min egen dag. Men jag har fåt så mycket fina presenter och blivit så uppvaktad så jag kan inte annat än vara nöjd ändå. :D

 

När jag var hos pappa i söndags med familjen och blev firad träffade jag Paulina, gårdens mest bedårande tjej. Jag har inte träffat henne på flera år och hon hade blivit så stor (känner mig som en tant). Men hon var fortfarande lika söt :) Så jag använde min nya(!!!!) kamera (Canon IXUS 110 IS) och tog lite kort på henne. 

 

Jag älskar min nya kamera!!! Nu fattas bara en ny systemkamera också :)

 

Trots att jag inte kände någon smak av maten och att jag höll på att rinna bort när febern svettades ur så var den en supermysig middag, är så glad att ni ville följa med allihopa :D

 


 

Just nu ligger jag hemma och försöker komma på när jag var så här sjuk sist. Kan typ inte andas genom munnen för halsen är så svullen, jag spottade blod imorse och jag kan inte resa mig upp för då svimmar jag bara. Skit! Jag som skulle vara i på JC Ringen idag och imorgon och hänga om... :( Sååå sjukt tråkigt att jag missar det. Typiskt att jag ska bli sjuk precis NU! Jag har inte tid med det här... tänka hinner jag göra också.. Har hunnit igenom två Sex and the City skivor här på morgonkvisten, lär ju bli fler.

 

Jag vill ha melon och kolasnören!!! Det är min standard mat när jag är sjuk :) Kanske ska försöka parvla mig ner till Coop... 

 

                                                                                                 /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0