Fall 09

Sitter och suger åt mig massor med inspiration från diverse modebloggar och andra hemsidor. Känner mig helt redo och förberedd för hösten 09. Modet är helt fab och passar mig jättebra :D Jag kommer med gott samvete kunna gå runt i min helsvarta outfit och satsa på olika material istället. Jeans-mocka-skinn-blankt-matt-metall-guld-silver-päls-paljett och allt ska vara blandat!! Låter det inte underbart?! Om det ändå inte kan vara riktig sommar så tycker jag det kan bli höst så man kan börja pälsa på sig med lager på lager på lager på lager på lager (ni fattar) fast det ska ändå se enkelt ut. 

 

Jag upptäckte även när jag var inne på bloggar att jag varit börja från stan för länge! Butikerna har fyllts på med massor med nyheter som jag tycks ha missat, inte okej!! Ledig ons-tors nästa vecka, då blir det update på butikernas nyeter. Finns det någon som kan vakta min plånbok under tiden...? :S (känner en seriös oro)

 

Jag tittar också runt lite på olika frisyrer. Men alla fina frisyrer har längre hår än vad jag har och jag har inte råd med extentions just nu. Men mitt hår är ett skämt och är i akut behov av en rejäl make over NU! Ska försöka få tid hos Linn MalmsjöUrban by Björn Axén, men det ser inte ut som att det finns något förrän i september och det går verkligen inte. Måste nog ringa och prata med dom. Jag kanske bara kan klippa mig hos henne och färga mig hos nån annan... För klippningen är viktigast eftersom mitt hår inte är den lättaste kalufsen. Sitter även och försöker komma på en bra historia jag kan dra om varför mitt hår ser ut som det gör då jag kommer skämmas ihjäl att komma dit såhär. Nån bra idé? 

 

Fashion från Dsquared

 

Nu ska jag gå och sätta ihop lite schyssta Fall 09 outfits av det jag redan har i gaderoben. Så jag får lite koll på vad jag har. Är expert på att köpa sånt som jag redan har hemma.

 

                                                                                                         /Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0