Sol

Usch, jag hade en liiite för mysig dag igår alltså... Först låg jag och Maja och solade och badade i rålis. Sen promenerade vi in till Norrmälarstrand och åt glass och somnade i den stekande solen. Heelt underbart precis vid hamnen där vi kunde drömma oss bort och låssas att vi också hade båt. Sen åkte vi hem till Micke och "grillade". Vi fick åka lidingöbanan, supermyys :) 

 

 

Idag har jag jobbat (9-14, en gammalgodingtid) kände som jag jobbade typ 12 timmarspass, trodde huvet skulle sprängas där ett tag.. jag har funderat lite på hur strukturen ska se ut nu när vi byter plats på avdelningarna. Det kommer bli såå himla fiiiint! :D Weiii!! Lite stressigt kanske, men det är det alltid så det går nog prima :) Jag får se det som att jag kommer med massa ny inspiration från omhängningen i Södertälje. 

 

Snart ska jag in till stan igen och möta upp Micke för vi ska ha ett mys på Grönan i den helt fantastiska vädret! Om det ska bli mys? Eee, rätt så! Hahahaaa! 

 

                                                                                        /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0