BSB Lovers

NOSTALGI PÅ HÖÖÖG NIVÅ HÄR HEMMA I HORNSTULL !! :D Hahahahaha!!

 

Jag och Maja sitter och har Backstreet Boys-maraton! EXTREMT mycket minnen till alla låtar på Backstreets back-albumet! hahaah! Ryser av alla låtar och viker mig av skratt. När jag tittar på Maja ser jag bara hur hon såg ut för 11 år sen!! Hahaha! Sitter och känner oss as gamla när vi kan sjunga med i ALLA ord i låtar som vi lyssnade på för över 10år sen!

 

Vi sitter och minns alla hemma-discon hos Petter och Oskar. Då man hade tryckar-tävlingar och Erik Karlsson hade spikes och var snyggast i klassen! Vem har inte önskat Everybody till Dj:en på ett mellanstadiedisco??!! Eller dansat tryckare till As long as you love me och försökte hålla sig för skratt så killen inte skulle känna att man skrattade??!! hahahahahahha!!

 

 

Min absoluta favvoskiva där jag skrev nummer ovanför deras huven på den här bilden för att ranka vem som var snyggast. Jag tyckte att Brian var snyggast! hahahahaha!!

 

Vilka hetingar va ?! ;P

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0