31 frågor om år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -  Ja massa :D 

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Nyårslöfte? Neeej, försöker sluta att ljuga för mig själv så jag gör inga löften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -  Nej..

4. Dog någon som stod dig nära?
-  Nej, pjuudi !

5. Vilka länder besökte du? -  England & Tanzania

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? -  Långt hår!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -  14 april då jag åkte till barnen i Afrika :D

8. Vad var din största framgång 2009? -  Min personliga utveckling och utvecklingen inom jobbet :) 

9. Största misstaget? -  Misstag och misstag, i slutändan finns inga misstag, allt har ju  tagit mig dit jag är idag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -  Jag fick en ringorm på armen från Afrika, Pole saaaana!!

11. Bästa köpet? -  Min second hand väska från London!!

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Afrika och all måltider ute  :D

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? -  King Curtis, Arvika och världens bästa sommar !!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Hela Elisas och The scripts skiva, sexy bitch, hotel room, pretty wings, only hope, between the minds, Cecilia Lind mfl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -  Jag tror nog jag var gladare.. iaf  from typ  april då jag började leva på riktigt :) 

16. Vad önskar du att du gjort mer? - tjänat mer pengar...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - tänkt

18. Hur tillbringar du julen?
-  hos farfar med pappa och tjocka släkten MYS! 

19. Blev du kär i år? - Ja

20. Favoritprogram på TV? -  House, idol, ensam mamma söker.. tittar inte så mycket på tv annars.

21. Bästa boken du läste i år?
-  räknas ELLE ?!

22. Största musikaliska upptäckten? -  Upptäckt..? Låter så stort, har nog inte upptäckt något nyt som är så "stort"..

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? -  En ny kompaktkamera 

24. Något du önskade dig men inte fick? -  önskar mig nästan aldrig något...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? -  Fikade hos  pappa och gungade med Paulina :D

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-  Ja, antagligen nånting

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? -  Svart.. är det en stil ?!

28. Vad fick dig att må bra? - Roomie, Sverker, Familjen, Maja, P2, Afrika och alla underbara vänner <3

29. Vilken kändis var du mest sugen på? -  Zac Efron... pinsamt jag vet...

30. Vem saknade du? -  Massa olika som inte var nära mig. 

31. De bästa nya människorna du träffade? - Massa nya jobbarkompisar, alla volontärer och barn i Tanzania, z mfl.

 

 

/Js



Kommentarer
Postat av: roomie

"28. Vad fick dig att må bra? - Roomie, Sverker, Familjen, Maja, P2, Afrika och alla underbara vänner <3"



ååh, jag börjar grina!

2009-12-24 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0