Sofi Fahrmans bokturné har nått Sthlm och JC Drottningg

Somnar nästan.. är sååå trött. Och jag hade tänkt att inte tjööta så mycket om det, men det är verkligen fredag IGEN! Fattar inte hur den här veckan kunnat gå så fort den också!! Yeye... det har iaf varit en myycket bra vecka som har varit fullsmockad med massa kul, mest jobb.

 

Igår hade jag en arbetsdag på 14timmar (8-22) sköönt! Vi hade nämligen Sofi Fahrman hos oss på JC Drottninggatan. Så det blev massa expofix hela dagen med styling av Sofis utvalda outfits och annat för att göra butiken fläckfri tills modeproffsen var på plats. :)

 

Kvällen blev så himla lyckad!! Kön ringlade sig låångt på gatan utanför och det var kö till kassa heeela tiden. Galet och massa kul!! :D

 

Eliiten såklart !!!

ZÄXY

Monia hatar bloggfenomenet och skulle formodligen hata min blogg !!! :D

Men jag tycker hon är sjuuukt söt ändå ;P

Gori (i sin helt fantastiska jacka som jag skulle kunna byta kön för) och Mark kikade förbi

Tack Sofi, Fia och alla andra som gjorde det här till en grym kväll!!

(de tre nedersta bilderna har jag lånat från JCs blogg)




Men min kväll var inte slut här inte... nej jag riktade klackarna mot Harry B James för att titta till Billion Dollar Babies :D

 

Billion Dollar Babies hade nya, grymma, kick ass scenkläder! Kavajerna var to die for !!!

Frankieboy ! :D

 

Så ja, efter den gårdagen och efter att ha jobbat hela dan idag ka jag säga att det inte blir så mycket mer av min kväll än idol och sen blire hopp i säng, eller kanske däck i säng :P haha!

 

Måste ju vila upp mig inför imorgon då I am so me står på scen på Nalen !!!! :D Bästa kvällen på länge har jag och Maja bestämt ;P

 

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: monia

du nu jävlar är du nog den första som har mig på foto på sin blogg...bara så du vet är den dödsdömd nu hahahha...nej gumman jag tycker om dig..du är härlig..ska läsa din blogg varaje dag...hahahh puss.

2009-12-08 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0