Vinnare av Bandit Unsigned 2009 ääääär.....

Hahahaha! fy fan vilken sjuk kväll igår... hahaha!!

 

Bandit Unsiged hade final på Nalen där första priset var:

- Rotation på Bandit
- Singelkontrakt med Bonnier Amigo
- Jägermeister står för produktion av singeln i proffessionell studio
- Distribution av singeln
- PR-paket genom Triada Promotion

Ett helt okej pris om man vill få fett skivkontrakt och bli stora iaf i Sverige...

 

I am so me spelade som andra band och körde skiten ur dom flesta och hade nog störst publikstöd i form av tjejer där jag kände mig sjuukt gammal. haha!

 

Och nu till det egentligen inte så sjuka men ändå helt stört... I AM SO ME VANN HELA JÄVLA SKIITEN !!! Jag och Maja visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen men vi skrek iaf och hoppade i takt med de andra småtjejerna och vi kände oss som riktiga groupies. Men det gjorde ingenting, för dom VANN verkligen !!!!

 

 

På väg till Nalen (helt stolt att jag hittade)

I am so me ! modigt att köra sin stil hela vägen, cred!!

Får utlåtande av juryn, massamassa beröm, synd att ni inte hörde allt!!

Vinnare av Bandit Unsigned 2009 ääääääär..... I AM SO MEEEEE !!!!!!

Johan njuter nog av vinsten... och maja smäälter ;P

SEEEEEEEEEEEEH !!! 

 

Jag och Maja hade verkligen lovat oss själv att inte hålla på att gulligulla. Men efter några öl/drinkar gick det verkligen inte längre, hur ska man kunna låta bli när dom är så söööööööta???!!! hahaha.. förlåt killar!

 

 

Två välldi trevliga gitarrister ;P



STOOORT GRATTIS
igen killar!! Nu kanske man får se mer av er här i storstan, det gillar vi !!

 

 

Nu ska jag åka och storhandla med pappan !

 

/Js

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0