En söndagstripp till Arlanda

Klockan var 06:50 då jag såg soptunna som förklarade varför jag stod och väntade på bussen i snöstormen alldeles själv: söndagmorgon... Vem fan är uppe kl 6 en söndagsmorgon??!! JAAAAG !!

 

 

 

Jag skulle nämligen åka ut till Arlanda för att möta Kicki som varit borta i USA i ett halvår. Hon åker direkt vidare till Falun så jag kommer inte hinna träffa henne så mycket så då ville jag iaf hälsa henne välkommen på flygplatsen :D Och oooj, vad värt de var att gå upp så tidigt :D Har saknat lilla Kicko massa !!

 

 

 

Satt helt insjunken i Elsas Mode på både dit och hemvägen. En riktigt chic-lit. Inget jag egentligen brukar gilla men den här är så färsk och man känner verkligen igen sig. (även om den höjer stureplan till skyarna, blir nästan lite pinsamt). Så roligt att läsa om när Elsa var hemma och hälsade på i Borås där hon växte upp för det är verkligen mina känslor för Falun. SÅ mitt i prick! :D haha!

 

 

 

Gick förbi jobbet innan jag åkte hem för att hämta lite Levis-kartonger. Tänkte börja rensa och packa lite där hemma :P

 

 

 

 

Schit vilket jävla väder vi har då! Sååå mysigt! :D Jag har lovat mi själv att inte klaga på snön i år. Jag skulle bara vilja klä på mig hela min garderob, täckisar, snowboardskorna och gå ut och åka pulka och göra snöänglar :D Får bli när jag tar min lilla tripp till Falun. För då jävlar blire snöskoooter!!!! :D

 

Nu ska jag ta igen lite av den vila jag missade inatt. Delade nämligen säng och täcke med Maja inatt. Vi fnissade som 12åringar hela natten och det första jag gör när jag vaknar och ser Maja är att brista ut i ett asgarv. Lovely! Det var behövligt :D

 

/Js

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin L

Gu va gulligt av dig och åka dit. Snacka om att man skulle uppskatta det. :)

2009-12-20 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

Men Jossan, du sov ju som en stock din jävel! :P Själv låg man väl och frös ihjäl utan täcke heela natten! :P

2009-12-20 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0