Had a Nice Day

WOOOOOOFF !! Vilken jävla dag! Riktigt bra drag på jobbet idag :D Så kan det väl vara jämt!! (Förutom när jag hänger om eller skyltar om såklart ;P) Men det roliga är att jag inte kännt mig stressad en enda gång.. Tror jag har gått och blivit stresstålig. Lugn som en filbunke och snabb som en vessla :P haha! BRA DAG !! Men sista timmen gick musten ur mig litegrann, då blev jag lite slut.. men liiite trött får man vara när man jobbar 8-18. ;)

 

Nu sitter jag och äter pasta (typ) carbonara och lyssnar på The Frays album The fray, Såååå sjukt bra!! Riktigt mysigt! :) Snart ska jag ta mig till Lidingö, var ett tag sen... spännande.

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0