Happy

Första mellandagsreadagen på jobbet. Helt kontrollerat och inte alls så kaosartart som man alltid förbereder sig på. Men det var ju lite fart iaf och det är alltid roligt. Fick ha lite volym, eller förlåt, någon volym över huvudtaget på musiken idag, eftersom kontorsnissarna över oss inte var där idag :D Det bidrog skitmycket till stämningen.

 

Imorgon är jag ledig (igen!!). Då ska jag ha en heldag med syster som är på besök. Vi ska åka och mäta och titta i lägenheten i Hornstull sen ska vi trängs lite med alla andra på stan, äta lååånglunch och bara ha de mys. :) På kvällen kommer mamma och Nora ner så då ska vi hem till mormor och fira lite jul igen, va ju ett tag sen eller vad tycker ni?! ;P

 

Jag och Fanny har förresten kommit fram till vad mitt framtida yrke ska bli.. det är helt perfekt!!!! Men jag tar det en annan gång :P hihiihihiii!!

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0