Hejdå Monia och Natalie..

Imorgon blir det en speciell dag. Det är nämligen Monias sista dag på jobbet + att det är min lilla personliga praktikant Natalies sista dag. :( Ska bli jättetråkigt att båda slutar... Monia är så skönt och är såå rolig att ha på jobbet även om jag inte jobbat så länge med henne. Ååå vad jag kommer sakna hennes skånska och brutalt ärliga kommentarer. Och Natalie har ju varit min högra hand nu i 7 veckor och var med mig på drottninggatan från början. Kommer bli jättetomt utan de båda!! Men Natalie har varit så duktig så hon ska jobba hos oss i jul också :D

 

Men det positiva i det hela är ju att vi får ha värsta jul/avskedsfesten imorgon :D Ååå, kommer bli så mysigt för det är månadsmöte imrogonbitti också, så då är alla där enda från morgonen :D Weeeei !

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0