INTENSIIV !

Nämen om man råkade köra ett INTENSIV träningspass idag då! :D Blev klar snabbare än väntat med Sverker så jag orkade inte vänta på medelpasset. Men det gick faktiskt bra och jag orkade massa mer än vad jag trodde. Men uppvärmningen var typ som konditionsdelen på ett medelpass, kordinationen var som ett pulspass och styrkan går inte att jämföra med nånting annat! Men det är roligt att utmana sig själv lite. Sjukt nöjd efteråt! Det här ska jag klara av lätt om nån månad :P SÅ! (Kul att just det här passet blev fotat till en tidning, kände mig sisådäär graciös :P)

 

Imorgon ska jag äntligen äntligen äntligen klippa och färga håret igen :D:D:D Verkligen behövligt! Känner mig lite orolig för att jag inte ska klippa mig hos den enda som vågat tunna ut mitt hår ordentligt men det blir nog bra ändå. Det är hon som färgade mitt hår mörk första gången som ska fixa mig :) Så det blir nog bra! Allt blir väl bättre än så jag har nu, håret lär ju inte bli tjockare iaf :P hoppas jag....

 

Sen ska jag köpa mina första julklappar imrogon också.. börjar inse att det snart är jul.. :S Vart tog december vägen??!! Fattar ingenting...

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0