Jävla skitinternet som kan dra åt helvette !!

Internet vill inte riktigt funka hemma. Så jag får ta det här, på jobbet, på lunchen istället. suck!

Jobbar till kl 15:15 idag. Sen måste jag kuta till Åhléns i ett sista tappert försök att hitta en ny outfit tills ikväll.. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Kedjegördel, nitväst, handskar, lösögonfransar, sotsmink, läppstift.... hmm.. i don't know. Men men, så jävla viktigt är det väl ändå inte!

Hör av dig om du hade tänkt att ha en grym efterfest och vill ha dit 8 stycken stekheta brudar ;P


/Js

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej Jossan, så jäkla viktigt är det inte :) Jag har ju samma jäävla outfit som på juldagen!!

2009-12-31 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0