Julbord

God Morgon!

 

Gårdagens julbord var götta och välldi trevligt :D Det var sorligt och många av oss hade svårt att hålla kinderna torra när Monia skulle säg hej då. Sööööt !!

 

 

 

 

 

 

Mycket Helium blev det! Jag spelade in King Curtis-repliker med heliumröst för dig Maja!! haha!! men nu fattar jag inte hur man lyssnar på dom HAHAHAA !!

 

Vi blev lite sena så vi hann inte gå till Hötorget innan. Så jag mötte upp dom utanför Grodan istället. Drottninggatan bangade Grodan och försvann nån annastans.. :( Men jag hade iaf skitkul på Grodan och mina knän påminner mig idag om att jag shakeade endel igår ;P

 

Synd att man ska vara så jävla blåögd och blåst bara. Fan Viktor jag skulle lyssnat på dig!! Du behöver nog inte vänta tills på onsdag. Jag hade kunnat skrika JÄVLA IDIOOOOOOT redan kl 3 inatt.. men jag lär ju inte lära mig nånting av det här den här gången heller... eller?!

 

/Js


Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHA! JAG VILL HÖRA!

2009-12-19 @ 17:07:06
Postat av: monia

hej sötis kan du inte skicka bilderna till min mejl du hade nog fler än detta...tack för allt de va så roligt...hoppas du hade kul på grodan..alltd tråkit när man delas. puss och kram..

2009-12-20 @ 11:10:31
Postat av: Virre

Ja du Jossan. Nice guys finsih last. Men vi behandlar er iaf inte som skit ;)

2009-12-21 @ 18:52:15
URL: http://viktormalmstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0