När allt går snett...

Idag har jag varit såå trött. Kunde verkligen inte sova inatt.. tänkte för mycket på en konversation jag hade med en kille jag inte pratat med på flera år. Jag har alltid kännt mig som en storasyster till honom och har det känns som jag har en skyldighet att ta hand om honom, vilket gör att jag bryr mig väldigt mycket om honom. Så även om vi inte hörts på flera år gjorde det ont att höra att allt inte står rätt till... så jag kunde inte sova inatt och har tänkt på det hela dan idag...

 

Jag vill kunna göra något.. men jag vet inte vad jag ska kunna göra, eller ens om han vill att jag ska "lägga mig i". Försöker iaf få honom att förstå att jag vill och att jag bryr mig :) mer kan jag nog inte göra...

 

Ååå, hatar tanken på att folk hamnar i fel gäng och allt bara går snett "utan att man kan göra någontng åt det". Alla har vi ett eget val och egen vilja. Men när man är 17 år är det inte så jävla lätt att säga nej när man egentligen vill. Och det enda anledningen till att säga nej är att man innerst inne vet att det är fel. suck....

 

/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0