Pic

Min julafton i bilder:

 

 

Nöjd brorsa efter att ha klätt granen med mig dan innan julafton. Förretsen så är jag sjukt arbetsskadad (för er som inte redan märkt det :P) Hur lätt är det att klä en julgran med en 7 åring som vill sätta alla kulor röda som gröna som guld som silver helt hullerombuller och gärna allt i en klump när jag helst vill ha ett tema på granen??!! Ajajaj, mitt stackars expohjärta fick läggas in för ett tag........

Julemys hos faster Lalle med hela släkten på pappas sida

Tomten kom på besök. När tomten pulsar i snön utanför tittar sig Tim först omkring och konstaterar sen: "Det är iaf ingen från familjen" hahaha!

Blev helt plötsligt en lekställning :P

puss

Välldi söt Felix :)

Det var iaf ett av mina julfiranden det :D

/Js


Kommentarer
Postat av: Anonym

seeh söööt felix

2009-12-27 @ 20:06:10
Postat av: Malin LU

SÖTA! :)

2009-12-27 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0