Scenkonst

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Låter såå klyschigt men jag drömde en dröm inatt och drömmen fick faktiskt bli mitt skyltfönster idag. Blev ett helsvart fönster med lite opera/teater-tema. Väldigt roligt att göra och känns helt rätt inför nyår. Tack Linda för att du kom och fixade rekvisita med mig, det satte verkligen pricken över i. :D

 

 

Hatten och masken är från Buttricks.. och jag vet vi kommer få frågor om vi säljer dom, men buttricks ligger vägg-i-vägg och de lyfter verkligen fönstret. SÅ! Tog in vår entrélampa i fönstret. Tycker den är så grymt snygg och jag får lite teaterkänslor av den. :)

 

Det var kul att få göra ett fönster helt från eget huvud :) och till råge på allt lyckas jag bli nöjd också!!! Inte varje dag/vecka/ÅR det händer! :P

 

 

/Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0