Sorry 3

Redigt pinsamt att ringa och skälla ut 3 för mitt skitmodem och få som svar att jag inte betalat novemberfakturan på varför det inte funkar.. wooopsii !! Bara för att min post fortfarande går till Falun !!! Vaddå seg på att adressändra?! Jag har faktiskt beställt hem papper, men dom kommer ju aldrig... kanske ligger i brevlådan i falun, vem vet.

 

Har iaf hållt på att fippla med det gär i en timme nu så jag har inte ens börjat prova vad jag ska ha på mig ikväll. STRESS !! Schit, kommer inte ens ihåg vilken tid jag ska vara hos Maja.. komer nog bli sen iaf. Det där med at komma tidigare och hjälpa till med maten får jag nog hoppa över. Sorry everybody!

 

Nu ska jag tänka att jag själv är en skyltdocka, brukar vara det snabbaste sättet att hitta en snygg outfit :P

 

 

/Js

 

Kom på att jag hade ju planerat att åka till Falun imrogon.. hu tycker jag att det går med den planeringen?? Mamma är inte hemma så jag har ingenstans att bo, jag har varken hört av mig till Kicki eller Malin så jag vet att dom kan träffa mig och jag har inte börjat kolla upp tåg... men det hinner jag bakis och jävlig imorgon... säger vi...

 


Kommentarer
Postat av: Kusin Frida

Kom till dalarna, du kan alltid sova här vet du :) kram

2010-01-01 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0