Stress och förvirring

Sorry, för seg uppdatering. Men det är lite som rör sig i mitt huvud och ben just nu. En kväll utanför stan var behövlig men det är inte alltid så lätt.. speciellt inte när det är helt jävla omöjligt... suck!

Efter 2,5 timmars sömn jobbade jag 8-18 för att sen åka raka vägen till IKEA med mamma och syskon. Har inte den blekaste om hur jag orkade med det, men jag hittade iaf massa fina saker. Speciellt en ram som jag är helt kär i. :D Det kommer bli sååå fint i nya lägenheten! Bäst kommer bli fotoväggen. Nu gäller det bara att välja ut vad jag ska ha för kort. Vill bara ha foton som jag själv har tagit...

Idag är det också jobb 8-18, jag blev påminnd här på morgonen om att det är nyårsafton IMORGON! Fattar ingenting och blev huuur stressad som helst. Eftersom jag jobbar hela dan imorgon också. Vet inte ens riktigt vad som händer, men det visar väl sig. Jag och Maja ska iaf handla maten ikväll. Och eftersom jag slutar 18 idag så har jag ju en hel timme på mig på stan att leta outfit. Det är ju lugnt.....


Jaja.. nu ska jag ut och jobba igen.


/Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0