WTF ?!

HJÄÄLP !! Jag är typ svarthårig!! :S Var ju och klippte och färgade håret idag.. Det råkade bli lite mörkare än väntat... jag sa att jag absolut inte ville ha det svart, utan mörkbrunt. Men nu är det så nära svart det bara kan bli och jag vet inte riktigt om jag gillar det. Var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. Men nu är ju iaf utväxten borta..

 

Hade några hektiska timmar på stan efter frisören för att lugna min outfitspanik. Gick inge vidare, kom hem med ett par handskar, halsduk och massa te. Men men.. nu vet jag ju att jag inte kan köpa något iaf, för jag hittar ju inget. Suck... yeye!

 

Nu ska jag laga mat för magen kurrar :)

 

/Js


Kommentarer
Postat av: monia

du ska ha håret svart de är skit snyggt på dig..mycket mera rock n roll baby...kommer sakna dig med..du är ju bara såååå go...

2009-12-20 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0