WTF ?!

Fy fan vilken jävla skitdag som kan dra åt helvete !! Haft en skitdag på jobbet där det mesta gått fel och varit helt utan inspiration. Vill inte ens prata mer om det.. när jag ska sätta mig på tunnelbanan till träningen somnar jag på två röda och vaknar upp i SLUSSEN!! Va faaan!! Jag ska ju till fridhemsplan!! Jag har satt mig på röda linjen mot fruängen.. fel linje och fel håll! Då är man trött alltså..

 

Det som räddade mig dag var först ett riktigt bra träningspass. Vem blir inte glad när de första uppvärmningslåtarna är: I gotta feelin och Dance with somebody?! :P Sen skickade syster sms och säger att hon har köpt i princip ALLA julklappar från mig och henne så jag behöver inte tänka på det. Bara föra över deget. Sen kommer man hem till en alldeles skiiiinande lägenhet, roomie har varit ledig :D så nu känns det liiiite bättre...

 

Nu ska jag äta en burk konserverad annanas, då kanske till och med allt känns bra igen..

 

 

/Js

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0