LONDONBABY



Sådärja! då hade man varit hemma ett par dagar i ännu kallare Sverige då..

HAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAAHAHAHAAA!!!
Jag kommer bara att tänka på vår hysteriska hemresa hela tiden!! Sjukt kul! Du vet då vi trängde oss in på ett tåg, hamnade i första klass (sorrysorrysorry), låste in oss på varsin tåg toa för att gömma oss för konduktören eftersom vi inte hunnit betala, kom fram till Stansted en kvart innan gaten stängde, gjorde bort oss vid säkerhetskontrollen, SPRANG till gaten (sorrysorrysorry) och när vi kommer fram helt blöta har gaten inte ens ÖPPNAT!!!! HAHAHAAHAHAA!!!

Men jaja! vi hann faktiskt med en del annat också (vi är så jävla snabba!). Eftersom vi var så himla snabba så hann vi med att vara kulturella OCH massa shopping. Ajajaj.. men jag är sjukt nöjd ändå :D KOm hem med två väskor, en tischa 7st hårband m.m. :D

Vi hann också med att träffa Kicki!!! Myycket trevligt att se henne igen! Lååångfika på Starbucks och mys vid Piccadilly Circus :D Pluus att vi hann träffa brorsan Daniel två gånger och äta på hans resturang :D Mycket bra mycket bra!








Sädärja! Fler bilder får du se på Facebook!

/Js

Kommentarer
Postat av: kristina

HAHAHA alltså, de där med att springa till gaten som inte ens öppnat, herreminget vad jag garvar åt det! hahahahha!



det var iaf jättekul o träffa både dig o jennifer, nu saknar jag dig en massa! du måste skicka lite kort sen :)



och just ja, ditt kontonr, så du kan få pengar av mig!



<3

2009-02-22 @ 16:27:12
URL: http://kilu.blogg.se/
Postat av: kristina

jättefina bilder också, :) hihi! <3

2009-02-22 @ 16:27:49
URL: http://kilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0