"Tårögd.."



Inte vet väl jag om jag kanske får ta hand om henne i april, eller om jag får ta massa fina foton i Tanzania!!! :D
(missar dock fotokursen på Medborgarskolan, men jag tror det är värt det =))

Har börjat kolla upp lite flygbiljetter och har kommit fram till att det nog  kommer bli det läskigaste på hela resan. Så jag ska ta kontakt med organisationen och höra vilken flight de andra ska resa med. För två byten och en natt på hotell i Tanzania SJÄLV vill jag helst inte göra själv. =)



Kommentarer
Postat av: roomie

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh!!!



inte vet väl jag om du kommer råka lägga henne i en väska o ta med hem hit!!! vi kan ha henne här, tänk va mysigt! =)

2009-02-11 @ 22:42:08
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0