Timo..


Jag skulle ha lyssnat på dig när du sa att jag borde lyssna på Timo Räisänen..
Men NU, sisådär två år senare på buss 4 på väg hem från Hornstull poppade jag Timos gamla album som legat och skräpat i min mp3 sen den var din på volym 34. Det var ju riktigt bra ju! Myys!

Det är som vanligt med mig, Fanny och musiken, två år efter.. :)




Måste jag ens nämna att jag tittade på Melodifestivalen, fattade ingenting av den konstiga röstningen, tyckte att svt pumpar oss på pengar och att bidragen var allmänt dåliga?! Nej, jag tänkte väl det....


Kommentarer
Postat av: roomie

my god, äntligen en till bloggroomie! =)

(som att jag har fler roomies..?!)



2009-02-08 @ 17:26:50
URL: http://iamjen.blogg.se/
Postat av: Syster

hahahahaha!!!! ÄNTLIGEN!!! Lyssna på hans senaste covet(jag vet kan låta töntigt)skiva. Den är toppen! Ring så spelar jag! puss

2009-02-11 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0