Arvika

"Det finns en tjej med jättelånga flätor,
sådär en 14år och rätt söt,
och när hon ramlar på sin lilla rumpa
kan du va säker på att hon tjöt."

"Sailor Mooooon min vänn
ödet är dolt får dig att se
vad som väntar dig
står i stjärnornaaaaa!!"

"Jag: Ja, men här finns det ju ett apotek!!! Nära och bra till Stationen ju!
 Maja: Jaa.. fast nu är vi ju i Karlstad..."


Japp, när man blandar hårt arbete, för mycket sol, försenad mat/ingen mat och trevligt sällskap kan humorn sjunka ett par centimeter. Haha! Men vi har ju roligt iaf och det är väl det som är huvudsaken! (Roligaste på heeeeeeeeela resan är ändå alla Majas allergier HAHAHAHA!! Kan inte sluta skratta!!!!)

Imorgon sätter äntligen själva festivalen igång. Ska bli spännande att se hur allt går... väääldigt spännande. Just nu har jag så mycket koll man bara kan ha, jag oroar mig nu enbart för att det känns som att de högre upp inte har det. Men allt kommer nog ändå att lösa sig tills imorgon hoppas jag :D

Superglad blev jag också när jag såg att Hoffmeastro & Chraa ska spela imorgon :D Jag visste inte ens att dom skulle spela över huvudtaget! Det blir nog en bra banddag imrogon, The Sounds, Mando Diao, Röyksopp & Nine inch Nails :D WIIIHIII!!! :D

Nej nu ska jag gå in och lägga mig på mitt golv och sova :) Måste verkligen gå till Jysk imorgon och köpa en luftmadrass... liiiite svårt att sova!

                                                                                 /Js

Kommentarer
Postat av: roomie

du skulle bara våga gifta dig med mandomannen!!! han e paxad! =)



hahahaha, allergiskämt e ditt bästa! =D

puss

2009-07-01 @ 23:49:00
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0