AW

Så var det dags för ännu en afterwork, denna gång på Hornstull som en liten hejdå grej för roomie/chefen/Jennifer som åker till staterna imorgon... :( Sorgligt.. Ensam i lägenheten i 2 veckor!!! Kom och håll mig sällskap!! 

 

Vi började med en pizza, gick upp till Viktor, några drack öl, sen gick vi till Strand och jag fick min P2, godaste på länge!! Nöjd! 

 

Micke, Jennifer Viktor & Johan på/i/vid Hornstull. Hahahaha!

 

Myyyyys!! 

 

Hahahahaa!!

 

Ni är fööör mysiga!

 

Söt Anna! :)

 

Mysig kväll! Är såå glad att jag bor i en stad där stan lever och kkrogen kan vara full fast det är en vanlig tisdagskväll, underbaart!! Heldagsjobb imorgon, nu jävlar ska övervåningen bli klar! 

 

                                                                                                           /Js


Kommentarer
Postat av: roomie

vi e for sota! jattemysig afterwork, love the city!!!

2009-07-20 @ 05:52:47
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0