Bra dag!

Ååh, jag har haft en sån mysig ledig dag idag :D

 

Först sov jag ut för första gången på läänge kändes det som, sen åkte jag in till stan och åt lunch med Maja. Sen tränade jag, vilket var så längesen att jag inte ens vill tänka på det eller berätta om det. Efter träningen gick jag ner till en antik smyesbutik som har haft semesterstängt och som jag bara har väntat på att den ska öppna. Det fanns såå mycket fina saker där inne, där skulle jag kunna vara i tiiiimmar! Jag hittade två ringar iaf :) 

 

 

Roomie kommer ju hem imorgon (hoppar och skriker av glädje :D) så ag har ägnat hela eftermiddagen/kvällen åt att städa hela lägenheten! Och ojojoj vad fina han är nu!! Jag har till och med borstat ballen!! Det du! Och nu väntar jag på att Micke ska komma hit och det lär väl inte bli tråkigt det heller.. Aaaahh, bästa dag sluta inte! 

 

                                                                                                             /Js


Kommentarer
Postat av: roomie

HÄÄÄREEJAAAA!!!! fina ringar!!!

2009-07-31 @ 13:02:53
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0