Hemma !

Trött som få... har nog aldrig varit så tyst på jobbet som jag var idag. haha, kände inte igen mig själv. Dirket efter jobbet åkte jag hem till mormor, hon fyller faktiskt år och då kan man inte skylla på att man är trött. Så det var bara tt parvala sig iväg.. och det var bra, alltid mysigt att komma hem till mormor och äta på handmålade fat med en alldeles för liten sked och på bordet och under porslins prydnader ligger det broderade dukar. Precis som det ska va! :D Myys!

 

Nu ska jag sova innan jag går av! Jobbar öppning-stängning imorgon.. Ska försöka lägga upp lite bilder från Arvika, men det får bli efter jag hunnit sova lite.. 

 

                                                                                            /Js

 

Tro inte att jag bara är trött från Arvika!!! För jag skulle gäärna göra om det igen! Sjukt kul med grymaste gänget! Saknar redan, måste fixa så man kan vara med på den där efterfesten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0