Let's dance again

Baksmällan igår, alltså... vilken jävla film!!!! Så sjuukt rolig! haha! Skrattattacken efter filmen slutat var inte nådig :D Det är en sån klassisk (HAHAHAHAHA "en klassiker" HAHAHAHAHA) handling om ett gäng killar som ska åka på svensexa i Las Vegas. Men den är inte alls så som alla andra. Så mycket smågrejer som bara är helt klockrena hela tiden! 

 

Idag var ju planen att jag och Maja skulle storhandla åt mig. Men det blev lite stressigt så vi gör det imorgon istället. När jag kom hem från stan idag var jag så sjukt varm så jag bytte direkt om och gick ner och simmade massa längder nere i sjön. Var superkallt och lite läskigt att bada helt själv, men ooo vad kul det är att simma :D 

 

Ikväll blir det utgång! Vet inte vart vi ska gå än men vi ska vara här innan. Maten står på spisen, rosévinet är upphällt men kläderna är inte på och jag har inte börjat sminka mig.. börjar känna mig lite stressad...

 

Jag har iaf min outfit spikad.. nästan iaf..

 

 

 

Ny svart klänning från Zara, oanvänd(?!) väska från Zara, skor från din sko och rött nagellack tillsammans med röda läppar och sotade ögon blir nog fab! :)

 

Vi ses i dimman !!

 

                                                                                                              /Js

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0