Mat

Titta vad bra det är att storhandla med resväska! ALLT fick verkligen plats :D Sen är det ju en annan sak att den typ inte gick att rulla för att den var så tung, men vi fick ju iaf ett gott skratt när vi skulle försöka bogsera upp den för mina trappor till lägenheten. Hahaha! Det får vi göra om :D Nu jävlar ska jag börja laga mat här hemma! Ska bli spännande och se hur länge det här håller.... :P

 

Sen åkte vi och lekte inbrottstjuvar/trädgårdsmästare hos Viktor.. läskigt!

 

Bildbevis på att ena blomman redan typ var död och torkad innan jag ens börjat sköta om dom. Så det lägger jag på Johan. Jorden var blöt så han måste ha dränkt den stackarn. Haha! 

 

                                                                                                   /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0