Snaps

I lördags var min plan att jag skulle bara sitta hemma hos Maja i mjukisbyor och ha en riktig myskväll och gå och lägga mig tidigt. Men världen hade andra planer för mig... Det blev en helkväll på Snaps istället. Jag och Maja började tidigt och satt på deras uteservering i måånga timmar innan de öppnade inomhus och alla andra hade droppat in. 

 

 

Är helnöjd med kvällen! Sjukt kul dansgolv som iofs var det svettigaste jag varit med om (tajtsen flög av efter en låt) men det gjorde ingenting :D 

 

                                                                                                 /Js


Kommentarer
Postat av: rooooomie

ah va sota ni e!!!!! saknar massa!!!!

2009-07-21 @ 03:17:58
URL: http://iamjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0