Trött..


Gaaah, sjuukt trött, måste sova nu... Men allt går iaf bra, mando och the Sounds Maja var sjukt sexiga och NINs Hurt var rysande fiin. Så jag är nöjd! Plus att vi är ett grymt gäng här, kommer sakna...  Har många fiiin fina bilder (bl a en underbar bildserie på Magnus i pool) och superbra filmer på massa mys (bl a I am so me-mys).

Imorgon blir det sovmorgon till 9. Sen måste jag försöka sova nån timme på dan, för klockan 02:00 börjar avetableringen och håller på nonstop utan sömn tills på söndag kl. 15:00 MYYYS!!

Good Natt !!

                                                                                       /Js

Jag har fått en luftmadrass nu :D Fanny och Anders gjorde kärlekssäng av Moa och Jimis säng så nu har jag tom. två luftmadrasser! WIHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0