Älta

Idag har jag varit i Älta och hjälpt Maja att storhandla! Det var meningen att vi skulle låna pappas bil och storhandla tilbåde mig och Maja, men eftersom han är i skåne blev det svårt. Så vi fick ta det i två omgångar och idag var det Majas tur. Min tur är det på lördag :)

 

Massa tunga kassar.. På lördag tänker ja ta min resväska, och ja, ni får skratta och håna hur mycket ni vill. Jag tycker iaf att det är supersmart :D

 

Efter storhandlingen gjorde vi namnsdagsmys för mig. Jag har nämligen namnsdag idag!! :D Vi gjorde nån form av marängsviss. Men grädden skar sig typ så det blev en kesoliknande konsistens.. inte okej.. Men 4,6 kilo vattenmelon gick ner iaf :D 

 

YUUMM !!

 

Sen råkade vi somna i soffan, haha! När vi vaknade vama och mosiga kände vi eller jag iaf att jag behövde luft. Så vi gick en promenad ner till vattnet. På vägen träffade vi på Bambi. 

 

Bambi! 

 

Mys på bryggan

 

Hej hej, hallå hallå där änder! :)

 

Mysig dag! Nu ska jag skriva inköpslista och mäta frysen för att se hur mycket mat man kan köpa egentligen. Nu jävlar ska jag börja laga mat hemma! Kommer nog att behövas nu efter det här lönebeskedet!!!! Fy faan!! Här tycker man att man jobbar mycket men NEEEEEJ, tydligen inte! Visar sig ju iaf inte på lönen.... 

 

DAGENS PRESTATION: Vi går förbi en fotbollsplan, en sån där med konstgräs med staket runt. Det låg en boll ganska långt utanför planen precis där vi gick förbi så jag tänkte vara lite snäll och sparka den lite närmare planen. Jag får till värsta tåpajjen som skuvar sig in i luckan på staketet och rullar in alldeles perfekt på planen. Jag blir skitstolt och höjer armarna upp i luften :D Såå värt att killarna som tränade såg min fantastiska prestation och gav mig en applåd! Det trodde ni inte om mig va??!! :P 

 

Igår var jag ute på Djursholm en sväng och myste sen somnade jag till The Gift... sorry! 

 

Imorgon blir det jobb, middag och bio. Ska se Baksmällan, kan bli riktigt kul! :D 

 

                                                                                                            /Js


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0