Lördag

Igår träffades vi ett gäng hemma hos Loredana i Vasastan. Bara massa falubor :) Sen gick några till Collage och några till Debaser slussen. Jag gick till Debaser. Längesen jag var där nu, riktigt kul blev det tillslut, lite segt i början bara med liveband bara. Och vad är grejen med att inte ha garderob på sommaren?! Vad är det för nått??!!!  Upprörd!

 

Rebecka och Sharareh var hemma från LA!
Kul att träffa Sharareh igen och prata gamla basketminnen :P

 

Sjuukt rolig automatisk tvålgrej som pissade ut tvålen! Hahahaaa! 

 

Efterfest i tunneln vid slussen..

Hahahhahaa, tack för varningen! 

 


 

Nu sitter jag och känner mig nostalgisk och tittar på Vinterviken som går på 4. :) Måste egentligen städa och tvättiden börjar snart.. men jag orkar inte.. som sagt, när ska jag sova?!

 

                                                                                                                  /Js


Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHA tvålgrjen!! fan vad jag skrattade

2009-07-12 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0